Microsoft Dynamics 365 Business Central – samler dine IT-systemer

Er du træt af, at dine IT-systemer ikke snakker sammen? Dynamics 365 Business Central er den nye cloud-version af NAV/C5 - et cloudbaseret forretnings-/økonomisystem, der kan samles helt som du ville have det.

Dynamics 365 Business Central er en all-in-one forretningsstyringsløsning til små og mellemstore virksomheder, hvor du kan samle flere forretningsområder i ét samlet system. Det er nemt at bruge og tilpasse uden, at du skal bekymre dig om dyre specialtilretninger. Du får her en komplet forretningsløsning med ERP, CRM og Business Intelligence, som kan skræddersys til dit behov

Sidder du og tænker, at det er for dyrt at skifte din on-premise ud med en cloud-baseret løsning? 
Vi har gjort op med mange af de myter, vi hører omkring udskiftning af ERP-system. Læs mere her

 

 

Microsoft Dynamics 365 Business Central_Nav_C5 online

Dynamics 365 Business Central fra PH Datacenter

Strømlin dine IT-systemer - brug Microsoft Business Central

Optimér dit workflow med Microsoft Dynamics 365 Business Central. Her får du en integreret løsning, hvor du kan administrere alle dine IT-tjenester hurtigt og nemt. Slip for bøvlet med flere IT-systemer – her får du et totalt overblik over jeres arbejdsflow.

Microsoft Dynamics 365 Business Central er et cloudbaseret styresystem, der lader folk i din organisation administrere IT-tjenester hurtigt og nemt. Du kan i stedet fokusere på det, der betyder noget. Den strømliner alle dine processer, så du let kan koordinere alt fra købsaftaler og indkøb til lagerbeholdning og økonomistyring.

Oplev, hvor enkelt det kan være for dig og dine medarbejdere at arbejde på de samme projekter – lige meget, hvor langt I befinder jer fra hinanden. Samtidig får du den bedste beskyttelse på markedet med konstant aktiveret sikkerhed.

Alle har råd til Business Central

Vi tilbyder dig og din virksomhed Business Central, der er driftet af Microsoft. Det betyder, at du ikke betaler ekstra for opdateringer eller betaler for infrastrukturer som lokale servere. Derved også, at din løsning bliver vedligeholdt og altid er opdateret til den nyeste version.
Vi leverer selvfølgelig licenspriser efter Microsofts priser, for vi mener, alle skal have råd til Business Central.

Vi skræddersyer en løsning til dig og din virksomhed, så du nemt via en abonnementsordning kun betaler for det, du har brug for.

Husk at en samlet forretningsløsning sparer dig for både dyre enkeltløsninger, arbejdstid og koordinering, fordi vi har samlet det hele for dig.

Vælg mellem vores licenser:

· Dynamics 365 Business Central Essential - primært for handels- og servicevirksomheder med behov for finans, køb, salg, lager og projektstyring

· Dynamics 365 Business Central Premium - primært for virksomheder med behov for produktions- og servicestyring

· Team Member er tilkøb til Business Central. Den giver begrænset brugeradgang, hvor du kan læse og godkende samt ændre stamdata. Kan også tilgå systemet til Microsoft 365.

Slip for at bekymre dig om backups af data og andre tidskrævende forsikringer. Med Business Central bliver det meget nemmere at drive virksomhed

Hvis der tilkøbes tillægsprogrammer, der ikke er leveret af Microsoft, er dette ikke med i prisen for licenserne.

Team Members
Business Central
50,30 kr.

Månedsvis pr. bruger

Essentials
Business Central
440,50 kr.

Månedsvis pr. bruger

Premium
Business Central
629,30 kr.

Månedsvis pr. bruger

Dynamics 365 Business Central   Microsoft 365   Nav   Cloud   PH Datacenter(1) 6650 Url

Dynamics 365 Business Central   Microsoft   PH Datacenter   NAV   Cloud   SaaS   2020

Apps, der forenkler administrationen

Det er nemt at komme i gang med Business Central. Du aktiverer den i form af apps til din nuværende Microsoft Dynamics 365 Business løsning.

Gør arbejdet lettere med apps:

· Document Capture 365 – Få en komplet løsning til dokumentgenkendelse, fakturagodkendelse og digital arkivering af jeres dokumenter.

·Payment Management 365 - Giver dig en stor datakvalitet og et højt sikkerhedsniveau gennem hele betalingsprocessen.

· Expense Management 365 - Gør den fulde proces med indsendelse af udgifter og kilometertalsrapporter lettere end nogensinde.

· Document Output 365 - Automatisér dokument- og rapportdistributionen direkte fra Microsoft Dynamics NAV.

· MoilePay Subscriptions – Oplev en enkel og effektiv løsning til automatisk håndtering af faste opkrævninger og abonnementer.

· Mobilepay Invoice – Få muligheden for at fakturere dine kunder direkte via kundens MobilePay app fra din Microsoft Dynamics 365.

Nemt og hurtigt overblik over dine sager - sagsmodulet

Microsoft Dynamics 365 Business Central indeholder sags- og ressourcefunktioner, som hjælper en virksomhed med at administrere projekter effektivt

  • Værktøjet sagsstyring giver dig fx mulighed for at se forskellige omkostninger, der er knyttet til en langsigtet sag. Du kan ligeledes se rentabiliteten og sammenligne planlagte omkostninger og indtægter med faktiske sagsomkostninger og -indtægter. Under sagsstyring er også timeregistrering og medarbejdere.

  • Værktøjet projekt understøtter almindelige projektstyringsopgaver, men den indeholder også de oplysninger, der er nødvendige for at administrere budgetter og følge med i processer.

  • Værktøjet sagsplanlægning er en værdiansættelse over omkostninger og salgspriser for en sag, så i nemt kan se, om en sag giver overskud eller underskud.

  • Værktøjet programstyring planlægger forbruget af varer, ressourcer og i nogle tilfælde finansudgifter. Mens opgaven er i gang eller efter opgaven er færdig, sammenligner programstyring og tidsplanen med det faktiske brug.

Dynamics-365-Business-Central-Microsoft-PH-Datacenter-Lagerstyring

Til dig, der har brug for lagerstyring

Dynamics-365-Business-Central-Microsoft-PH-Datacenter-Lagerstyring

Microsoft Dynamics 365 Business Central har mange nyttige funktioner til lagerstyring:

  • Ved hjælp af indbygget intelligens kan i fx forudsige det bedste tidspunkt for indkøb til lager. Brug salgsprognoser og forventede lageropsætninger til at oprette automatiske indkøbsordre

  • Interagere omkostningsfrit med dine leverandører og registrer potentielle leverandører, send forespørgsler, og opret de bedste tilbud til ordrer.

  • Brug systemgenererede forslag til at genopfylde lageret baseret på faktisk og forventet efterspørgsel og tilgængelighed

  • Få et helhedsbillede af hvad du har på lager, og flyt elementer frit rundt mellem forskellige steder og på samme tid kontrollere mængden ved hjælp af cycling counting

  • Optimer din opbevaringsfaciliteter ved at indstille bakker og zoner i Business Central for at afspejle din lager, dets hylder og stativer

  • Ved hjælp af en skabelon i Business Central kan du finde den bedste placering af emner baseret på type, størrelse og kapacitet.

Dynamics-365-Business-Central-Microsoft-PH-Datacenter

Til dig, der sælger service

Dynamics-365-Business-Central-Microsoft-PH-Datacenter

Microsoft Dynamics 35 Busines Central indeholder mange nyttige funktioner til servicevirksomheder. Nogle af funktioner er blandt andet:

  • Få et stort overblik over dine serviceopgaver og arbejdsbyrde, så du effektivt kan tildele personalet arbejdsopgaver.

  • Sørg for en jævn overgang fra salg til eftersalg ved automatisk at registrere forsendte varer som serviceartikler eller andet.

  • Administrer nemt eftersalgsproblemer, uanset om justeringerne kræver en fuld udskiftning eller en enkelt reparation

  • Se dine reparationsdetaljer, brugte serviceartikler, reservedele og arbejdsomkostninger i en serviceordre

  • Øg din kundeloyalitet ved at levere reserveudstyr til dine kunder, mens deres udstyr er under vedligeholdelse, hvilket Business Central i stor grad kan hjælpe med at skabe overblik over.

Kom i gang

Kontakt os – så giver vi dig et uforpligtende tilbud på Microsoft Dynamics 365 Business Central. Du kan være sikker på at finde en løsning, der passer præcis ind i din virksomheds behov. Business Central er værdsat af både de mindste virksomheder og de største virksomheder verden over. Ved at forbinde de enkelte forretningsområder som økonomi, salg, service og daglig drift, optimerer vi hele din kundehåndtering.

Gennem dialog danner vi sammen et overblik over din virksomheds udfordringer, ambitioner og mål med dit it-system, og så lægger vi en funktionel plan. På den måde får du den bedste løsning til den bedste pris.

Har du spørgsmål til Microsoft Dynamics 365 Business Central? Eller er du usikker på, hvor meget din virksomhed får ud af tjenesten? Så ring til os, så tager vi en snak om netop dine forretningsområder, og hvordan Business Central kan integrere og strømline dit it-systemer og skabe vækst på den lange bane.

Book en gratis online fremvisning af Dynamics Business Central

Du kan booke et gratis og uforpligtende møde, hvor vi giver dig en fremvisning af Dynamics 365 Business Central. Mødet kan både foregå via Teams eller fysisk - det helt op til dig, og du vælger selv tid og sted via vores online booking system. Specielle ønsker til mødet er meget velkomne og kan medsendes, når du booker.

Microsoft 365 Business Centrail - få hjælp til opstart. PH Datacenter

Vi har gjort det nemt for dig at blive klogere på Microsoft 365 Dynamics Business Central. Det tager kun 1 time af din tid.