Microsoft Dynamics 365 Business Central – samler hele din forretning i skyen

Er du træt af, at dine IT-systemer ikke snakker sammen? Dynamics 365 Business Central (NAV/C5) er den nye cloed-version af NAV/C5 - et cloudbaseret forretnings-/økonomisystem, der samler hele din forretning.

Dynamics 365 Business Central (NAV/C5) er en all-in-one forretningsstyringsløsning til små og mellemstore virksomheder, hvor du kan samle flere forretningsområder i ét samlet system. Det er nemt at bruge og tilpasse uden, at du skal bekymre dig om dyre specialtilretninger. Du får her en komplet forretningsløsning med ERP, CRM og Business Intelligence, som kan skræddersys til jeres behov

Microsoft Dynamic 365 Business Central_Nav_C5 online

4ae06dc674f449a18cff3e390e24a62b srcset large

Dine fordele med Dynamic 365 Business Central

  • Økonomistyringsløsning i skyen der samler din forretning i én løsning
  • Automatisk opdatering til nyeste version
  • Stærk integration til Microsoft 365 (Outlook, Excel m.fl.)
  • Indeholder GDPR værktøj til at håndtere persondata sikkert
  • Nemt at lave rapporter og diagrammer med Power BI
  • Mere fleksibel adgang – arbejd uanset hvor du befinder dig (kontoret, bilen, på ferie)
  • Vælg selv hvilken device du vil arbejde fra – PC, tablet eller mobil

Hvad koster Dynamic 365 Business Central (NAV/C5)?

Du kan nu skabe vækst i din virksomhed ved at forbinde de enkelte forretningsområder på en simpel og smart måde. Med Dynamics 365 fra Microsoft udvider vi grænserne i programmet til den grundlæggende bogføring. Den største fordel er, at I får et totalt overblik over jeres virksomhed.
 

  • Dynamic 365 Business Central Essential - primært for handels- og servicevirksomheder med behov for finans, køb, salg, lager og projektstyring
  • Dynamic 365 Business Central Premium - primært for virksomheder med behov for produktions- og servicestyring
  • Team Member er tilkøb til Essential og Premium. Den giver begrænset brugeradgang, hvor man kan læse og godkende samt ændre stamdata. Kan også tilgå systemet til Microsoft 365

Brug applikationerne enkeltvis - eller endnu bedre sammen
Dynamic 365 Business Central er designet til virksomhe- der, som har brug for en komplet løsning til virksomheds- administration med fokus på, at det skal være let at bruge og samtidig nemt at tilpasse.

Ved at forbinde de enkelte forretningsområder som økonomi, salg, service og daglig drift, optimerer vi hele kundehåndteringen, hvilket i sig selv skaber vækst. Med en skræddersyet løsning på abonnementsordning betaler I kun for det, som I har brug for, og der spares samtidig tid i arbejdsgangene rundt i virksomheden. Tid er penge. Dynamic 365 Business Central bidrager til at fremtidssikre din virksomhed.

Prisen afhænger af skaleringen
Vi kan give dig et uforpligtende tilbud på en komplet forretningsløsning baseret på Dynamic 365 Business Central - uanset hvor stor eller lille jeres virksomhed er. Dynamic 365 fås i forskellige udgaver med en opstartspris og herefter et månedligt abonnement. Det betyder, at du "lejer" Dynamic 365 Business Central, hvor priserne er inklusiv hosting hos Microsoft. Det gør, at din løsning bliver vedligeholdt og automatisk opdateret, så du altid har den nyeste version. Microsoft sørger også for backup af dine data, så din virksomhed altid er sikret.

Nyeste løsninger til Microsoft Dynamic 365 Business Central Cloud

Det lange navn indikerer naturligvis, at Microsoft Dynamic 365 Business er et cloud-baseret produkt. Få herunder et overblik over de forskellige tilgængelige løsninger og de tilgængelige webinarer. Løsningerne aktiveres i form af apps til din nuværende Microsoft Dynamic 365 Business løsning. Prisen er som altid på et lavt månedligt abonnementsgebyr, og installation kan ske fra remote.

  • Document Capture 365
  • Payment Management 365
  • Expense Management 365
  • Document Output 365
  • MoilePay Subscriptions
  • Mobilepay Invoice
Microsoft 365 Business Central - Document Capture 365

Kontakt os for gratis demo

Document Capture 365

En komplet løsning til dokumentgodkendelse,
fakturagodkendelse og digital arkivering.

Når du vil løfte automatiseret fakturering til det næste niveau ved at håndtere PDF- PEPPOL og XML-baserede leverandørfaktura direkte i Microsoft Dynamics 365 Business Central. Med automatisk datagenkendelse kan du automatisere hvert trin i din daglige fakturabehandling - lige fra modtagelse til afrapportering.

Det her er helt nyt og noget, vi har savnet. Du kan nu automatisere din dokumentudsendelse, så du f.eks. kan bogføre om dagen og selv vælge udsendelsestidspunktet til når som helst, du end ønsker det skal være.

Microsoft 365 Business Central - Document Output 365

Kontakt os for gratis demo

Document Output 365

Document Output kan hjælpe med at automatisere udsendelsen af dokumenter blandt fakturaer, tilbud og kontoudtog. Det giver dig et overblik over over al udgående kommunikation ift. både kunder og kreditorer.

Du kan nu gøre kommunikationen med dine kunder endnu mere strømlinet ved at automatisere afsendelsen af dokumenter og rapporter. Send dokumenter som f.eks. fakturaer, kreditnotaer, kontoudtog og påmindelser direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central. 

Microsoft 365 Business Central - får Expense Management 365 fra PH Datacenter

Kontakt os for gratis demo

Payment Management 365

Sikrer stor datakvalitet og et højt sikkerhedsniveau gennem hele betalingsprocessen uanset antallet af leverandører og banker.

Du får her et helt unikt betalingsworkflow, hvis det er vigtigt for dig at reducere omkostningerne omkring betaling. Du nedsætter tiden med manuel håndtering af betalingsfiler samtidig med, at du hæver sikkerhedsniveauet for din virksomhed. Sidegevinsten er, at vi eliminerer fejl. 

Når du modtager betaling fra dine kunder, ligger det hele allerede klart til dig i dit økonomisystem. Det betyder, at du kan håndtere betalinger UDEN at skulle logge ind i din bank. Fakturaudligning er også automatiseret.

Microsoft 365 Business Central - Få Expense Management fra PH Datacenter

Kontakt os for gratis demo

Expense Management 365

Brug din Smartphone app til at registere udgifter og vedhæfte billeder af kvitteringer. Du ordner hermed udgiftsrapporten i ganske få trin, mens du er på farten.

Dette er den mest omfattende løsning til administration af virksomhedsudgifter, hvor du kan oprette udgifter direkte via din SmartPhone. Slut med at skulle møde ind på kontoret for at aflevere fysiske kvitteringer. Med daglige opdateringer dannes der et bedre og mere klart overblik over virksomhedens udgifter i realtid. 

Vi har allerede hjulpet nogen af vores kunder i gang med Expense Management 365. Konklusionen er indtil videre: "Vi er helt vilde med det og vil ikke undvære det igen!". Systemet tager hensyn til alle regler og overholder alt i forhold til Skat. 

Microsoft 365 Business Central NAV. Få Mobile Subscriptions via PH Datacenter

Kontakt os for gratis demo

MobilePay Subscriptions

App som gør det enkelt og automatisk at håndtere faste opkrævninger og abonnementer via MobilePay, direkte fra Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Udvidelsen gør det muligt for dine kunder at betale faste opkrævninger med en MobilePay aftale. Du kan hermed imødekomme dine kunders ønske om at kunne klare alt omkring betalinger nemt og enkelt via mobiltelefonen.

Microsoft 365 Business Central - Få mobilepay invoice fra PH Datacenter

Kontakt os for gratis demo

MobilePay Invoice

App som gør det muligt for dig at fakturere dine kunder direkte via kundens MobilePay fra din Microsoft Dynamics 360 Business Central.

Gør det let for dine kunder at betale deres faktura. Reducér tiden på tidskrævende opfølgning på manglende betalinger og øg hermed også likviditeten. Betaling via MobilePay er en enkel betalingsproces, hvor du samtidig fjerner risikoen for fejl ift. indtastninger af oplysninger. 

Hvilken udgave I har brug for afhænger både af jeres virksomheds størrelse, budget samt kommunikationsbehov. Vi kan give jer professionel rådgivning og desuden tilbyde disse produkter til yderst fordelagtige priser. Vi kan også sammensætte unikke løsninger.

Book en gratis online fremvisning af Dynamic Business Central

Du kan booke et gratis og uforligtende møde, hvor vi giver dig en fremvisning af Dynamic Business 365. Mødet foregår via Teams, og du vælger selv tid og sted via vores online booking system. Har du specielle ønsker til mødet, er du velkommen til at medsende den besked.

Microsoft 365 Business Centrail - få hjælp til opstart. PH Datacenter

Vi har gjort det nemt for dig at blive klogere på Microsoft 365 Dynamic Business Central. Det tager kun 1 time af din tid.

Få det hele samlet og skab overblik

De fleste af os kender et ERP System og et CRM system som noget, vi tilgår fra computeren på selve arbejdspladsen. I Microsofts nye løsninger placerer vi alle systemerne i skyen med Microsoft Azure, hvilket gør, at vi kan tilgå alt uanset tid og sted – og fra alle enheder. Det er slut med kun at arbejde fra kontoret.

Hos PH Datacenter kan vi rådgive jer til en optimal Microsoft løsning, som ligger hos os med en månedlig abonnementsordning. Vi samler alle de grundlæggende funktioner, bygger jeres IT-infrastruktur ud fra apps, andre systemer og integrationer. Tilføjer vi Dynamic 365 strukturen giver det os muligheden for at skabe en fælles database, som bliver nem at håndtere for jer samtidig med, at den er enorm driftsikker.