Dynamics 365 Business Central – samler hele din forretning

Er du træt af, at dine IT-systemer ikke snakker sammen? Dynamics 365 Business Central (NAV/C5) er et cloudbaseret forretnings-/økonomisystem, der samler hele din forretning.

Dynamics 365 Business Central (NAV/C5) er en all-in-one forretningsstyringsløsning til små og mellemstore virksomheder, hvor du kan samle flere forretningsområder i ét samlet system. Det er nemt at bruge og tilpasse uden, at du skal bekymre dig om dyre specialtilretninger.

 

Hvad koster Dynamic 365 Business Central (NAV/C5)?

Du kan nu skabe vækst i din virksomhed ved at forbinde de enkelte forretningsområder på en simpel og smart måde. Med Dynamics 365 fra Microsoft udvider vi grænserne i programmet til den grundlæggende bogføring. Den største fordel er, at I får et totalt overblik over jeres virksomhed.

  • Dynamic 365 Business Central Essential - primært for handels- og servicevirksomheder med behov for finans, køb, salg, lager og projektstyring
  • Dynamic 365 Business Central Premium - primært for virksomheder med behov for produktions- og servicestyring
  • Team Member er tilkøb til Essential og Premium. Den giver begrænset brugeradgang, hvor man kan læse og godkende samt ændre stamdata. Kan også tilgå systemet til Office 365
Dynamic 365 Business Central findes i 2 pakker

Du kan leje Dynamic 365 Business Central. Priserne er inklusiv hosting hos Microsoft. Det gør, at din løsning bliver vedligeholdt og automatisk opdateret, så du altid har den nyeste version. Microsoft sørger også for backup af dine data, så din virksomhed altid er sikret.

Dine fordele med Dynamic 365 Business Central

  • Økonomistyringsløsning i skyen der samler din forretning i én løsning
  • Automatisk opdatering til nyeste version
  • Stærk integration til Office 365 (Outlook, Excel m.fl.)
  • Indeholder GDPR værktøj til at håndtere persondata sikkert
  • Nemt at lave rapporter og diagrammer med Power BI
  • Mere fleksibel adgang – arbejd uanset hvor du befinder dig (kontoret, bilen, på ferie)
  • Vælg selv hvilken device du vil arbejde fra – PC, tablet eller mobil

Hvilken udgave I har brug for afhænger både af jeres virksomheds størrelse, budget samt kommunikationsbehov. Vi kan give jer professionel rådgivning og desuden tilbyde disse produkter til yderst fordelagtige priser. Vi kan også sammensætte unikke løsninger.

Book en gratis online fremvisning af Dynamic Business Central

Du kan booke et gratis og uforligtende møde, hvor vi giver dig en fremvisning af Dynamic Business 365. Mødet foregår via Skype, og du vælger selv tid og sted via vores online booking system. Har du specielle ønsker til mødet, er du velkommen til at medsende den besked. 

Vi har gjort det nemt for dig at blive klogere på Dynamic Business Central. Det tager kun 1 time af din tid.

BOOK ET GRATIS ONLINE MØDE

Få det hele samlet og skab overblik

De fleste af os kender et ERP System og et CRM system som noget, vi tilgår fra computeren på selve arbejdspladsen. I Microsofts nye løsninger placerer vi alle systemerne i skyen med Microsoft Azure, hvilket gør, at vi kan tilgå alt uanset tid og sted – og fra alle enheder. Det er slut med kun at arbejde fra kontoret.

Hos PH Datacenter kan vi rådgive jer til en optimal Microsoft løsning, som ligger hos os med en månedlig abonnementsordning. Vi samler alle de grundlæggende funktioner, bygger jeres IT-infrastruktur ud fra apps, andre systemer og integrationer. Tilføjer vi Dynamic 365 strukturen giver det os muligheden for at skabe en fælles database, som bliver nem at håndtere for jer samtidig med, at den er enorm driftsikker.